Foro orientado a películas de calidad posteriores a 1980. Publica sólo BDRips, DVDRips o TVRips (no Screeners, CAMs, etc.).
-
Nava
Mensaje
por Nava » Dom 02 Jul, 2006 11:57
Títol original: Jibeuro
Producció: CJ Entertainment i Tube Entertainment, 2002 (Corea del Sud)
Direcció: Jeon-hyang Lee
Durada: 91 minuts
Guió: Jeon-hyang Lee
Fotografia: Hong-shik Yoon (color)
Música: Dae-hong Kim i Yang-hee Kim
Intèrprets: Eul-boon Kim (àvia), Seung-ho Yu (Sang Woo), Hyo-hee Dong (mare), Kyung-hyun Min (Cheol-e), Eun-kyung Yim (Hae Yeon)
Estrena a Espanya: 15 Novembre 2002.
Sinopsi:
Sang-woo és un nen de 7 anys que es trasllada a viure amb la seva àvia muda en un petit poblet, mentre la seva mare busca feina a la ciutat. Molt aviat àvia i nét topen per les seves mentalitats i maneres de fer diferents i Sang-woo comença a fer rebequeries. La seva àvia, una dona bona, humil i plena de paciència, li mostrarà al noi el seu amor en mil i un detalls.
-
Eurimu
Mensaje
por Eurimu » Lun 03 Jul, 2006 01:36
Té molt bona pinta. Punxada. Gràcies, Nava.
-
shimoda
Mensaje
por shimoda » Lun 03 Jul, 2006 12:58
No me la baixo, però només dir (per si algú no l'ha vist) que la vaig veure l'altre dia per la tele i em va semblar fantàstica... I que ningú dubti a baixar-la per problemes d'idioma:
AQUÍ hi ha el Dual amb subs en castellà
No pincho, pero me gustaría decir (por si alguien no la ha visto) que el otro día la echaron por la tele y me pareció fantástica... Y que nadie dude en pincharla por problemas de idioma:
AQUÍ hay un Dual con subs en español
saludu
s!

-
Nava
Mensaje
por Nava » Lun 03 Jul, 2006 17:13
Jo també recomano a tothom que s'ho miri en versió original. Estic treballant per a fer els subs en català i espero que ben aviat ho tingui enllestit. Tanmateix si no podeu esperar per la Xarxa corren subs en castellà
Yo también recomiendo a todos que la miren en versión original. Estoy trabajando para hacer los subs en catalán y espero que dentro de poco los haya terminado. De todos modos, si no podeis esperar por la Red corren subs en castellano 
-
shimoda
Mensaje
por shimoda » Mar 04 Jul, 2006 18:44
jejeje, jo ho deia per qui no entengués el català, que es baixés l'altre enllaç, però que no es perdés la peli...
jejeje, yo lo decía por los que no entiendan el catalán, que por lo menos se bajaran el otro enlace, pero que no se perdieran la peli...